Koopmans

Onze drijfveer is om als betrouwbare partner samen te ontwikkelen met food verwerkende bedrijven in ambacht en industrie. Wij zijn klein genoeg om flexibel op markttrends en marktwensen in te spelen. En groot genoeg om exclusief met klanten en leveranciers innovatieve concepten te ontwikkelen.

Innexus

Innexus is een netwerkorganisatie van en vóór ambitieuze foodbedrijven in Noord-Nederland, die hun gezamenlijke competenties en innovatiekracht bundelen tot de kracht van een “multinational” en deze aanwenden om hun concurrentiepositie  te versterken.

Greydanus

Greydanus zet zich het hele jaar volop in voor Hoofdstad van de Smaak 2015.

Provincie Fryslân

Friesland als culinaire hotspot! Daar zet de provincie ook haar schouders onder. Dat maakt de provincie nog aantrekkelijker voor toeristen.

 

Merk Fryslân

De nieuwe marketingorganisatie voor de provincie zet de culinaire activiteiten in het kader van Hoofdstad van de Smaak landelijk op de kaart en levert daarmee een belangrijke bijdrage aan Hoofdstad van de Smaak.

Week van de Smaak

Het hoogtepunt van Hoofdstad van de Smaak ligt in september, tijdens de landelijke Week van de Smaak. In die week is ook de verkiezing van de Held van de Smaak, dit jaar wordt de held gekozen in Leeuwarden.

 

Gemeente Leeuwarden

Uiteraard staat de gemeente Leeuwarden achter de titel Hoofdstad van de Smaak. En de stad kijkt verder dan Leeuwarden alleen. ‘Onze provincie heeft prachtige streekproducten die wel eens extra in de etalage gezet mogen worden.’ De gemeente zet zich dan ook actief in om de evenementen van Hoofdstad van de Smaak mogelijk te maken.

Sponsors

Hoofdstad van de Smaak 2015 dankt haar sponsoren voor het mede mogelijk maken van dit (h)eerlijke smaakjaar. Hoofdstad van de Smaak wordt mogelijk gemaakt door de gemeente Leeuwarden, provincie Fryslân, Merk Fryslân en Week van de Smaak.
Wilt u ook een bijdrage leveren aan Hoofdstad van de Smaak? Neem dan contact op met projectleider Christel Pieper: 058 2160862